Workflow

Stærk visuel representation

Stærk visuel

Markedsføring

Vi kan som grafikere hjælpe dig og din virksomhed med at få et unikt design, der går igen på både hjemmeside, plakater, eller hvor du ellers ønsker at styrke jeres visuelle udtryk. Vi benytter de nyeste teorier inden for moderne design, såsom: Double Diamond, LEAN, MVP, og Design thinking.

Her er nogle af vores kompetencer:

Forståelse for teorien

Eksempel på Double Diamond

Discover

Undersøg et problem, og forstå det gennem research, analyse, og interviews.

Define

Definer målgruppe, løsningsmodel, og metode.

Develop

Sketches, wireframes, design, prototyper, og udvikling.

Deliver

Test produkt på målgruppen, og ret produktet baseret på testpersoners feedback.

Vi er seriøse omkring din virksomhed

Vores grafiske designs er velovervejede ned til detaljen og bliver skabt på baggrund af dybdegående research og analyse af marked og målgrupper, så designet passer til din virksomheds overordnede vision for markedsføring.

Refind Media mødes med altid med kunder personligt og leverer altid en rapport sammen med det endelige produkt, så du kan se det analytiske arbejde, som designet er skabt ud fra. Tøv ikke med at kontakte os for at høre mere om vores metoder.

Eksempel på forløb

Hjemmeside design

Ingen cases er ens, og dette eksempel er derfor vejledende. Hver case er individuel hvor der bliver taget stilling til kundens ønsker og tanker. 

Indledende møde

Ved det indledende møde sætter vi os ind i din virksomhed samt snakker om hvilke tanker du har gjort dig, samt hvilke tanker vi har gjort os. Derudover får vi alt det formelle på plads, såsom pris, deadlines, og forventninger.

Løbende opdatering

Du får løbende opdateringer om hvor langt vi er i processen. Der vil blive sendt materiale til godkendelse. Baseret på din respons vil der blive arbejdet videre på materialet, og evt. lavet ændringer.

Afsluttende møde

Her præsenteres det færdige design. Der argumenteres for designvalg, og bliver gået igennem alt det tekniske. Du har mulighed for at stille spørgsmål, eller komme med idéer til ændringer. Casen afsluttes med en dybdegående rapport som dokumentere processen.

ER DU KLAR TIL AT SKILLE DIG UD?